“Ik wil mijn huishouden en administratie weer op orde krijgen. Niet steeds achter de feiten aanlopen maar meer ruimte en tijd hebben voor de dingen die echt belangrijk zijn”.

Herkent u zichzelf hierin?

Dat is niet vreemd. We willen het liefst alles in evenwicht hebben, maar soms lukt dat niet. Dan is het fijn om geholpen te worden en eindelijk weer orde, rust en ruimte te creëren voor dingen die u leuk vindt.

Wij helpen u graag om opnieuw het overzicht te krijgen. Op een manier die bij u past. Uw administratie, uw huishouden, uw zolder, uw leven…. Alles weer op orde.

Bent u op zoek naar iemand die u thuis kan adviseren en begeleiden? Neem dan gerust contact met ons op.

Succesverhalen

Organizing

Een moeder van twee jonge kinderen met een drukke baan als projectmanager bij een evenementenbureau: op haar werk weet ze prima hoe ze een project van A tot Z moet begeleiden, maar tijdens de verbouwing van haar huis stond thuis alles even op z’n kop.

Timemanagement

Een cliënt aan het woord: “Door mijn functie als senior chauffeur wissel ik regelmatig tussen werken in het voertuig en op kantoor. Hierdoor lopen verschillende dingen door elkaar heen.”

Verhuizen

Verhuizen is een tijdrovende en ingrijpende gebeurtenis. Deze cliënt zegt het als volgt: “Tineke heeft me door een moeilijke tijd heen geholpen”.