Een verhuizing is een ingrijpende, tijdrovende en soms ook stressvolle gebeurtenis die het nodige organisatietalent vraagt. Spullen moeten worden uitgezocht en ingepakt. Er moet een verhuisdatum worden geprikt en na de verhuizing moet alles weer op de nieuwe plek worden uitgepakt. Naast de fysieke verhuizing moeten er ook nog een aantal andere zaken worden geregeld. Zoals het doorgeven van meterstanden en adreswijzigingen aan diverse instanties.

Wij brengen in kaart wat er moet gebeuren en begeleiden u tijdens het hele proces. Wij helpen u bij het maken van een planning, begeleiden u bij het regelen van alle praktische en administratieve zaken (of nemen die voor u uit handen) en ondersteunen u, wanneer u dat wilt, bij het uitzoeken en inpakken van de spullen.

Wilt u weten hoe wij u bij uw verhuizing kunnen adviseren en ondersteunen? Neem dan gerust contact op.

Succesverhalen

Verhuizen

Verhuizen is een tijdrovende en ingrijpende gebeurtenis. Deze cliënt zegt het als volgt: “Tineke heeft me door een moeilijke tijd heen geholpen”.

Timemanagement

Een cliënt aan het woord: “Door mijn functie als senior chauffeur wissel ik regelmatig tussen werken in het voertuig en op kantoor. Hierdoor lopen verschillende dingen door elkaar heen.”

Organizing

Een moeder van twee jonge kinderen met een drukke baan als projectmanager bij een evenementenbureau: op haar werk weet ze prima hoe ze een project van A tot Z moet begeleiden, maar tijdens de verbouwing van haar huis stond thuis alles even op z’n kop.